.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب دوربين مداربسته در جاده هراز و كندوان

فرمانده انتظامي استان مازندران از نصب دوربين‌هاي مدار بسته در جاده هراز و كندوان در آينده نزديك خبر داد. 

سردار عليرضا مسكني پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان راهنمايي و رانندگي اين شهرستان افزود: در حال حاضر در مسير سمنان به مشهد اين دوربين‌ها نصب شده است و قرار است دومين مرحله نيز در استان مازندران و راه‌هاي منتهي به تهران نصب شود.
وي گفت: با توجه به نياز فيبر نوري و كنده‌كاري كه بايد در مسير جاده‌ها صورت پذيرد زيرساخت‌هاي نصب دوربين‌هاي مدار بسته در جاده‌هاي فوق در مازندران انجام و در ابتداي سال 90 مراحل اجرايي آن آغاز مي‌شود.
مسكني اظهار داشت: نيروي انتظامي همواره تلاش مي‌كند تا بهترين خدمت را به مردم ارائه دهد و در اين راستا تلاش كرده تا ساختمان‌هاي اداري نيز در شان و شخصيت مردم باشد.
فرمانده انتظامي استان مازندران بيان داشت: حاضر نيستيم يك لحظه خدمت‌گذاري به مردم را از خود دور كنيم و همكاران انتظامي ما بايد قدر اين لحظات را بدانند.
وي بيان داشت: نيروي انتظامي در كشور سالانه 100 ميليون خدمت را در حوزه تشخيص هويت،110 و ... به مردم ارائه مي‌دهد.
مسكني گفت: شهرستان چالوس به جهت گردشگر پذير بودن و ورودي استان مازندران در استان و حتي كشور شرايط ويژه‌اي براي ما دارد.
وي اظهار داشت: يكي از عوامل تصادف استاندارد نبودن جاده‌ها هستند كه در اين زمينه در استان مازندران با مشكل رو به رو هستيم و مي‌طلبد تا براي بهسازي و بازسازي جاده‌ها اقدام اساسي صورت پذيرد.
مسكني بيان داشت: در سال‌هاي اخير با اقداماتي كه پليس در برنامه‌هاي خود داشت توانستيم به مهار تصادف برسيم.
وي گفت: در ايام نوروز نيز همانند سال گذشته با 13 هزار نيرو در سراسر استان در خدمت مسافران و هم استاني‌ها هستيم.
مسكني بيان داشت: ماموريت نوروزي نيروي انتظامي از 25 اسفند همزمان در سراسر كشور آغاز و تا 16 فروردين سال 90 ادامه دارد كه در اين مدت به ايجاد پايگاه‌هاي سيار اقدام مي‌كنيم.
فرماندار چالوس نيز در اين مراسم گفت: فرمانده نيروي انتظامي استان نگاه ويژه‌اي به شهرستان چالوس دارد و همواره در ارتقاي امنيت تلاش مي‌كنند.
سيد قدير رضايي بيان داشت: امروز چالوس از هر نظر در حال رشد و توسعه است و نياز است همه مسئولان در كنار هم در اين براي تلاش و همكاري كنند.
وي گفت: من از تلاش و همكاري مجموعه نيروي انتظامي شهرستان به ويژه فرماندهي آن كه همراه و همگام بوده و براي برقراري نظم و امنيت در شهرستان از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند نهايت تقدير و تشكر را دارم.
رضايي تصريح كرد: ستاد فرماندهي شهرستان چالوس نيازمند ساختمان جديد است كه تلاش مي‌كنيم در آينده‌اي نزديك كلنگ‌زني آن را نيز انجام دهيم.
ساختمان راهنمايي و رانندگي شهرستان چالوس با اعتباري بالغ بر 600 ميليون تومان و در مساحت 560 متر مربع و در دو طبقه مورد بهره‌برداري قرار گرفت./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.